Upphandling av leverantör gällande utredning av arbetsförmåga

Universitetets avtal gällande utredning av arbetsförmåga har löpt ut och upphandlingsarbete har inletts och förväntas pågå under hösten 2021.

In English

Fram till dess att ett nytt avtal har tecknats kan utförandet av arbetsförmågebedömningar avropas via Kammarkollegiet.

• Ta kontakt med ramavtalsservice ramavtalsservice [at] kammarkollegiet [dot] se (ramavtalsservice[at]kammarkollegiet[dot]se) för information om hur avrop går till.
  • Information finns även på webbplatsen avropa.se

Inför beställning av arbetsförmågebedömning ska du som är chef i första hand kontakta din lokala personalsamordnare som i sin tur kontaktar sektionen HR vid behov av rådgivning. Företagshälsovården kan också utföra vissa utredningar för att bedöma arbetsförmågan. Ta vid behov kontakt med Företagshälsovårdens sektionschef Anne Link.

Procurement of supplier for assessment of work ability

The University’s contract on assessment of work ability has expired and procurement work is underway and expected to continue during autumn 2021. Until a new Lund University contract has been signed, assessments of work ability can be called off the framework agreement via the Legal, Financial and Administrative Services Agency.

•    Contact the framework agreement service ramavtalsservice [at] kammarkollegiet [dot] se for information on how to proceed.
•    Information is also available on the website avropa.se

As a manager, you are primarily to contact your local HR coordinator who will then contact the HR Division if in need of advice regarding orders of work ability assessments. The Occupational Health Service can also carry out certain investigations to assess an employee’s work ability. If in need, please contact the Head of The Occupational Health Service Division, Anne Link.