Om den här webbplatsen

HR-webben ska tillhandahålla HR-stöd till HR-funktioner, chefer och ledare på Lunds universitet.

Innehållet på HR-webben ägs gemensamt av sektionen HR och sektionen Företagshälsovården. Webbplatsen samordnas av webbansvarig kommunikatör på sektionen HR och utsedda representanter från respektive sektion.

Vi som samordnar innehållet på HR-webben har som uppgift att se till att HR-webben

• är uppdaterad och korrekt
  • innehåller för användarna relevant information
  • behåller en enhetlig och gemensam struktur
  • har en rimlig ambitionsnivå som är möjlig för sakkunniga och att hantera.

Samt att hantera och svara på inkommande frågor och synpunkter.

Synpunkter och frågor

Vid frågor och synpunkter gällande webbplatsen, vänd dig till webbansvarig [at] hr [dot] lu [dot] se

Vid driftstörningar eller andra tekniska problem kontakta servicedesk [at] lu [dot] se, +46 46 222 90 00.

Engelskspråkig version

En engelskspråkig version av HR-webben är under uppbyggnad och kommer att lanseras under 2021.