Vårhälsning från rektor, till medarbetare och studenter

Rektor Erik Renström tackar alla medarbetare och studenter för de insatser som gjorts under pandemin och allt tålamod som visats.

In English

"Tack vare er har arbete och studier flutit på i så hög utsträckning som möjligt. Dessutom har vi inte sett några allvarliga klustersmittor och vi har visat för världen att Lunds universitet även klarar av att hantera en pandemi på ett utmärkt sätt".

Se rektors vårhälsning på Youtube

The vice-chancellor´s spring greetings to staff and students

The vice-chancellor Erik Renström is thanking all staff and students at Lund university for the fantastic, superhuman efforts you have made during the year.

"Thanks to you, both work and studies have continued smoothly to the highest possible extent. In addition, we have not seen any serious clusters of infection and we have shown the world that Lund University can even manage a pandemic in an excellent way."

See the vice-chancellor´s spring greetings on Youtube