Välkomstdag för nyanställda 11 oktober

In English:

Welcome Day for new employees

Den 11 oktober hälsas alla nya medarbetare vid Lunds universitet välkomna till sin nya arbetsplats.

Välkomstdagen återkommer äntligen i fysisk form, och bjuder på såväl information, inspiration som möjlighet att mingla med nya kollegor.

Mer information om dagen och registrering hittas i Kompetensportalen

Information för medarbetare, om Välkomstdagen, finns i Kalendern på Medarbetarwebben och publiceras i nyhetsbrevet LU Nytt/LU News den 21 september.

Welcome Day for new employees

On October 11th, all new employees at Lund University are being welcomed to their new workplace.

The Welcome Day is finally back in physical form, and will offer both information, inspiration as well as an opportunity to mingle with new co-workers.

More information and registration can be found in Kompetensportalen